In de commercial van Centraal Beheer

Zo af en toe krijg ik iets in mijn schoot geworpen. Onlangs werd ik gevraagd door reclamebureau Greenberry of ik een van de voorbeeld zzp’ers wilde zijn voor de reclamecampagne van Centraal Beheer. Via de nieuwsbrief van onderzoeksplatform Echt ZZP waarin aandacht besteed werd aan een interview met mij, waren ze aan mijn verhaal gekomen. Wat hen heeft gemotiveerd om mij te benaderen, was mijn manier van ondernemen: meer dan één activiteit uitvoeren, waardoor ik geld kan reserveren voor later.

De reclamecampagne van Centraal Beheer heet ‘Het Nieuwe Oudedagsdenken’. Nieuwsgierig? Bezoek de website om meer over hun pensioenproducten te weten te komen…Het onderwerp pensioen is voor veel zelfstandig ondernemers een brandend vraagstuk. Zet je geld opzij voor later en op welke manier doe je dat? 

Ik heb met plezier meegewerkt aan deze campagne. Op deze manier komt er meer aandacht voor veelzijdig ondernemerschap en een van de voordelen van het hebben van meer dan één doelgroep en activiteit in mijn onderneming: geld opzij kunnen zetten voor later. En de opnamedag zelf was een van de meest bijzondere die ik heb meegemaakt. Bedankt, team van Greenberry!

Het resultaat van de campagne was voor mij tevens een mooi cadeau voor het 10-jarig bestaan van Elements to SuXeed: een impressie van mijn werk in de vorm van bewegende beelden. Zie onder het resultaat.